سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

زن انگلیسی که قصد داشت ماجرای سرقت سوخت را به پلیس اطلاع دهد، سکته کرد و مرد.

مرگ به خاطر سوخت

لندن: این زن که همسر یک کشاورز بود وقتی مشاهده کرد شوهر و پسرانش با سارقی که می‌خواست از مزرعه‌شان سوخت سرقت کند درگیر شده‌اند، شماره تلفن پلیس را گرفت تا از آنها کمک بخواهد.

او از پنجره خانه‌اش می دید که خانواده‌اش با سارق گلاویز شده‌اند و صدای فریاد‌ آنها را می‌شنید. اما به محض اینکه مامور پلیس گوشی را برداشت این زن از شدت شوک وارده دچار ایست قلبی شد و روی زمین افتاد.

البته خانواده او توانستند بدون حضور پلیس، سارق را فراری دهند اما وقتی به خانه بازگشتند با جسد بی‌جان این زن مواجه شدند. 

پیامدهای فقیر شدن

سئول: گزارش‌ها و برآورد‌ها نشان می‌دهد که مردم در کره‌جنوبی فقیر‌تر شده‌اند و به همین دلیل سعی می‌کنند کمتر به سفر بروند.

از سوی دیگر جامعه پزشکان متخصص جراحی پلاستیک اعلام کرده که با توجه به وضعیت معیشتی  مردم، شمار مشتریان برای عمل‌های زیبایی کاهش چشمگیری داشته است.

یک متخصص جراحی زیبایی به خبرنگاران گفت: تعداد عمل‌های جراحی پلک  و بینی ۳۰ درصد و جراحی پلاستیک صورت ۴۰ درصد کاهش یافته است.

همچنین با توجه به اینکه بیمه‌های اجتماعی هزینه خدمات دندانپزشکی زیبایی را پوشش نمی‌دهند، این روز‌ها کمتر کسی برای اورتودنسی، سفید کردن یا کاشت دندان‌هایش به دندانپزشکان مراجعه می کند.

از سوی دیگر حدود ۶۱ درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق اعلام کرده‌اند که برنامه سفر‌های تابستانی خود را تغییر داده و به جای خودروی شخصی با وسایل نقلیه عمومی سفر می کنند.

پرواز با گذرنامه اشتباه

سنگاپور: یک مرد ۶۱ ساله که از گذرنامه پسر ۳۹ ساله خود استفاده می‌کرد، بدون مواجهه با  هیچ مشکلی موفق شد سوار هواپیما شود. این پیرمرد که پروازش دیر شده بود و خیلی عجله داشت، به جای گذرنامه خود، گذرنامه پسرش را برداشت و به فرودگاه رفت.

این در حالی است که هیچ یک از ماموران فرودگاه در بخش کنترل گذرنامه یا بازرسی متوجه این اشتباه نشده و این مرد را با گذرنامه پسرش روانه هواپیما کردند. اما این پیرمرد هنگامی که در هواپیما نشست متوجه شد گذرنامه‌اش را در فرودگاه جاگذاشته و ماموران را در جریان گذاشت.

آنها هم بلافاصله او را به فرودگاه بازگرداندند. این در حالی است که سنگاپور یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان به شمار می آید و وزیر کشور سنگاپور به دلیل سهل‌انگاری ماموران فرودگاه توبیخ شده است.

همچنین مامورانی که متوجه این اشتباه نشده‌اند از کار خود برکنار خواهند شد.

خلبان ۱۰۱ ساله

فیلادلفیا: خلبان ۱۰۱ ساله‌ای که اخیرا گواهی پرواز خود را تمدید کرده، پیرترین خلبان آمریکا به شمار می آید. این مرد از سال ۱۹۳۰ خلبانی را آغاز کرد و در جریان جنگ جهانی دوم نیز در نیروی هوایی خدمت می‌کرد.

گفتنی است که این خلبان ماهر در کارنامه خود سابقه سقوط یا زخمی شدن در جریان پرواز را ندارد و تا کنون سانحه هوایی برای او به وقوع نپیوسته است.

این پیرمرد با پشتکار و امیدواری در آستانه تمدید گواهی پروازش به رسانه‌ها گفت: من عاشق پرواز هستم و هواپیما‌ها را دوست دارم.

یکی از دوستان این خلبان که بر آزمون پرواز او برای تمدید گواهینامه‌اش نظارت داشته، معتقد است که این مرد با ۱۰۱ سال سن پیرترین خلبان ایالات متحده به شمار می‌آید.

این پیرمرد در حال حاضر با یک هواپیمای تک موتوره پرواز می‌کند و باید هر ۲ سال یک‌بار گواهی پروازش را تمدید کند.

کد خبر 56034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز